ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO

Poddębice: „Zakup i dostawa samochodu ciężarowego wyposażonego w skrzynię z hydraulicznym wywrotem przeznaczonego do wywozu osadu z oczyszczalni ścieków w Poddębicach”.

Numer ogłoszenia: 150645 – 2012 ; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o., 99-200 Poddębice, ul. Parzęczewska 29/35, woj. łódzkie, tel. 043 678-43-66, faks 043 678-43-66.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik-poddebice.pl  
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zakup i dostawa samochodu ciężarowego wyposażonego w skrzynię z hydraulicznym wywrotem przeznaczonego do wywozu osadu z oczyszczalni ścieków w Poddębicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu ciężarowego wyposażonego w skrzynię z hydraulicznym wywrotem przeznaczonego do wywozu osadu z oczyszczalni ścieków w Poddębicach. Pojazd winien być zarejestrowany w Polsce lub posiadać komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji z aktualnym badaniem technicznym. Kompletny pojazd musi być sprawny technicznie oraz gotowy do podjęcia natychmiastowej pracy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i parametry wyposażenia:
–       rok produkcji 2008 lub młodszy,
–       przebieg nie więcej niż 100.000 km,
–       dopuszczalna ładowność nie mniej niż 10 ton,
–       silnik wysokoprężny o mocy minimum 400 KM
–       norma emisji spalin EURO 4 lub wyższa,
–       liczba osi – 3 z napędem 6×6
–       zawieszenie przód: resor, tył: resor;
–       układ kierowniczy ze wspomaganiem,
–       układ hamulcowy pneumatyczny,
–       blokada mostów,
–       skrzynia samowyładowcza z wywrotem co najmniej dwustronnym,
–       jedna burta otwierana hydraulicznie ( burty niedzielone );
–       rozmiar opon o średnicy nie mniej niż R 22,5,
–       zużycie opon nie więcej niż 80%,
–       fartuchy przeciwbłotne przód i tył
–       kabina dzienna dwuosobowa, podnoszona hydraulicznie,
–       wspomaganie kierownicy,
–       wymiary skrzyni ładunkowej 4.8 x 2,5 x 1.1 m (+/- 5%).
–       manualna skrzynia biegów,
–       mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów,
–       ABS,
–       dopuszczalna masa całkowita pojazdu (DMC) nie więcej niż 27 ton,
–       komputer  pokładowy,
–       fotel kierowcy pneumatyczny,
–       klimatyzacja,
–       tachograf z ważną legalizacją,
–       pełnowymiarowe koło zapasowe o bieżniku kół na tylnych osiach,
–       plandeka do zakrycia skrzyni.
–       kliny pod koła 2 sztuki, 
–       samochód bezwypadkowy,
Wymagania dodatkowe:
–    należy dołączyć co najmniej 3 fotografie samochodu przedstawiające przód i boki pojazdu,
–    samochód musi spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. nr 32 poz. 262).
–    Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć samochód do siedziby Zamawiającego na swój koszt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.23.00-7, 34.14.21.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • W zakresie posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania pod uwagę będą brane oferty wykonawców, którzy przedstawią do oferty oświadczenie, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia pod uwagę będą brane oferty wykonawców, którzy przedstawią do oferty oświadczenie, że posiadają wiedzę i doświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane oferty wykonawców, którzy przedstawią do oferty oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • W zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – pod uwagę będą brane oferty wykonawców, którzy przedstawią do oferty oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej pod uwagę będą brane oferty wykonawców, którzy przedstawią do oferty oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
  • 3 fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
4. W celu potwierdzenia nie figurowania w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego, Wykonawca przedkłada załącznik nr 2 do SIWZ.
5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą.
6. W przypadku przedsiębiorców występujących w formie konsorcjum przed podpisaniem umowy należy przedstawić Zamawiającemu oryginał umowy konsorcjum.
7. Tajemnica przedsiębiorstwa. W przypadku gdyby oferta zawierała informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie. Strony należy ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dopasowanie do pozostałej części oferty (należy zachować ciągłość numeracji stron oferty).
8. Zaparafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
  • 1 – Cena – 75
  • 2 – Wiek samochodu – 15
  • 3 – Przebieg – 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy (np. ustawowa zmiana stawki VAT). b) w sytuacji, gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w dacie podpisania umowy, nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjną Umowy np: zmiana rachunku bankowego, b) zmiana danych teleadresowych i osób wskazanych do kontaktów między stronami
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik-poddebice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:                                 ul. Parzęczewska 29/35, 99-200 Poddębice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 11:50, miejsce: ul. Parzęczewska 29/35, 99-200 Poddębice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania:
  1. SIWZ + załączniki
  2. Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty