Poddębice: Udzielenie kredytu z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 64902 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach sp. z o.o. , ul. Parzęczewska 29/35/3, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6784366, faks 043 6784366.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w kwocie: 900.000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o. w postaci: - Przebudowy stacji uzdatniania wody w Niewieszu; - Zakupu i dostawy samochodu asenizacyjnego; 2) Całkowity koszt realizowanych przez spółkę zadań wynosi: 1.502.298,23 zł netto, w tym wkład własny na poziomie 40%, tj. o wartości netto: 602.298,23 zł netto. 3) Okres kredytowania: od dnia 25.05.2015 r. do 25.11.2016 r. 4) Terminy przekazywania środków. Przewiduje się uruchomienie kredytu w jednej transzy, w terminie do 25.05.2015 r. Zamawiający/kredytobiorca zastrzega sobie możliwość późniejszej wypłaty transzy kredytu. Transza kredytu będzie przekazana na rachunek Zamawiającego/kredytobiorcy. 5) Karencja w spłacie kredytu - zgodna z ofertą kredytodawcy. 6) Okres spłaty kapitału kredytu od zakończenia karencji do dnia 25.11.2016 r. 7) Termin rozpoczęcia spłaty rat kapitału kredytu po upływie okresu karencji. 8) Forma spłaty odsetek kredytu - raty miesięczne płatne na koniec miesiąca. 9) Forma spłaty kapitału kredytu: Spłata kapitału kredytu winna się odbywać w równych ratach miesięcznych płatnych na koniec miesiąca, zgodnie z przedstawionym przez bank harmonogramem uwzględniającym oferowany okres karencji w spłacie kapitału. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu przez Zamawiającego w dogodnych dla niego terminach, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy o zamiarze dokonania spłaty w terminie 3 dni przed jej dokonaniem. W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczone będą wyłącznie od aktualnego zadłużenia i za faktyczny okres jego występowania a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. 11) Kredyt będzie oprocentowany w oparciu o stawkę WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego miesiąc za który naliczane jest oprocentowanie, powiększonej o ewentualną stałą marżę banku. 12) Odsetki liczone od salda kredytu spłacane będą miesięcznie (na koniec każdego miesiąca) 13) Wysokość jednorazowej prowizji bankowej od wykorzystanego kredytu nie może przekroczyć 0,5%. 14) Wszystkie elementy cenotwórcze poza bazą oprocentowania określoną w punkcie III. ust 3 p. pkt. 11), tj. stawką WIBOR 1M będą wielkościami stałymi na czas obowiązywania umowy i nie będą mogły podlegać negocjacji. 15) Formę zabezpieczenia kredytu stanowić będzie: - weksel in blanco; - cesja z umowy o przyznanie pomocy Nr 00316-6921-UM0502328/14 w ramach działania - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objętego PROW na lata 2007-2013 z dnia 13 listopada 2014 r. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 93 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji przetargowej oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w następujących przypadkach: - w przypadku nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych kosztów - opłat i prowizji, - w przypadku dokonania zmiany harmonogramu spłat kredytu bez dodatkowych kosztów - opłat i prowizji, - w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów - prowizji i opłat, - w przypadku wydłużenia spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów - prowizji i opłat.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik-poddebice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPWIK w Poddębicach Sp. z o.o. 99-200 Poddębice ul. Parzęczewska 29/35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2015 godzina 09:50, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o. 99-200 Poddębice ul. Parzęczewska 29/35 pok. nr 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie